10 نکته برای ساخت تور مجازی که به شما کمک می کند!

۲ بازديد

 در این مطلب میخواهیم در مورد ساخت تور مجازی و 10 نکته مهم آن صحبت کنیم. تور مجازی یکی از جدیدترین انواع رسانه تعاملی به شمار می رود که می تواند یک محیط را برای کاربر نمایش دهد و به علاوه او را وادار به تعامل در محیط کند. استفاده از مولتی مدیا در ساخت تور مجازی، باعث افزایش جذابیت آن شده است و قطعا به کارفرمایان کمک می کند که بتوانند بهتر محیط کسب و کارهای خود را به نمایش بگذارند.

نکات ساخت تور مجازی

حالا برای آموزش نکات ساخت تور مجازی، تصمیم گرفتیم این مطلب را برای شما منتشر کنیم و شما از نکات آموزشی آن به خوبی بهره مند شوید و بتوانید از آنها برای ساخت یک تور مجازی حرفه ای بهره مند شوید.

سعی کردیم مبحث عکاسی تور مجازی را در این مقاله به خوبی توضیح دهیم، چون همانطور که می دانید، یکی از اصول داشتن تور مجازی خوب، عکاسی خوب است. پس توصیه می کنیم که با ما همراه باشید.

نکات ساخت تور مجازی و عکاسی تور مجازی که باید بدانید!

برای ساخت تور مجازی به صورت حرفه ای، 10 نکته آماده کرده ایم که رعایت آنها باعث می شود خروجی با کیفیتی بتوانید به مشتری ارائه دهید:

  1. تجهیزات تور مجازی خود را بررسی کنید.

همیشه مطمئن شوید که تجهیزات شما برای ساخت تور مجازی در شرایط عالی قرار دارند. باتری حداکثر شارژ شده است، کارت SD شما حافظه کامل دارد و گوشی هوشمند شما آب کافی برای گرفتن عکس دارد.

  1. بهترین زمان عکسبرداری تور مجازی را انتخاب کنید.

در زمان ناهار بیشترین نور را خواهید داشت، اما این ممکن است باعث شود که تصاویر شما بیهوده به نظر برسند (با نور سفید زیادی در تصویر) بنابراین بهترین زمان برای عکاسی تور مجازی از ملک خود غروب آفتاب است، زمانی که نور گرم است. و کیفیت بهتر.

عکاسی تور مجازی

  1. سرعت شاتر خود را در عکاسی تور مجازی کنترل کنید.

اگر مجبورید هنگام ناهار برای ساخت تور مجازی عکس بگیرید، یا زمانی که نور بسیار روشن است، مطمئن شوید که سرعت شاتر شما کمتر است. سرعت شاتر کمتر به این معنی است که نور کمتری به داخل می‌دهد و تصاویر شما تیره‌تر می‌شوند. بنابراین اگر در یک اتاق تاریک هستید، باید مطمئن شوید که سرعت شاتر شما بالاتر است و نور بیشتری وارد می‌شود.

  1. مرتب کردن محیط برای عکاسی تور مجازی

اطمینان حاصل کنید که منطقه ای که می خواهید برای ساخت تور مجازی عکس بگیرید تمیز باشد و هیچ نامرتبی وجود نداشته باشد. حتی آشفتگی و بی برنامگی خودت! فراموش می کنید که دوربین همه چیز را در 360 درجه می بیند، بنابراین اگر کیف دوربین خود را برای گرفتن عکس روی میز بگذارید، آن کیف در تصویر خواهد بود! یک راه خوب برای بررسی اینکه آیا منطقه در شرایط عالی است یا نه این است که روی محلی که دوربین خود را در آن قرار می دهید بایستید و به سادگی یک چرخش 360 درجه انجام دهید. به اطراف خود نگاه کنید، آیا چیزی نابه جا می بینید؟ سپس دوربین آن را نیز خواهد دید، بنابراین مطمئن شوید که پنهان است.

  1. سازماندهی مجدد محیط تور مجازی

از شر مبلمان و دکوراسیون غیر ضروری خلاص شوید. اگر یک سطل زشت، ریزه کاری های زیادی در بالای آشپزخانه، کابل های تلویزیون یا کنترل از راه دور در عکس وجود دارد، سعی کنید آنها را بیرون بیاورید، مخفی کنید یا در کمدها قرار دهید تا تصویر سازماندهی شده تری برای دیدن وجود داشته باشد. این در دید گسترده در ساخت تور مجازی و همچنین تمرکز روی سوژه محیطی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

  1. همه پرده ها را باز کنید و همه چراغ ها را روشن کنید.

این یکی به خصوص هنگام استفاده از دوربین ریکو تتا بسیار مهم است. از آنجایی که دوربین دارای ساختار فلاش نیست، باید اتاق را تا حد امکان روشن کنید. هر نوری، از جمله چراغ های کنار تخت، چراغ های سقفی و حتی یک چراغ خواب کمک کننده خواهد بود. همه آن را روشن کنید تا حس گرم تری به خانه بدهید. همه پرده ها را باز کنید و اگر درهای تراس دارید، مطمئن شوید که آنها نیز باز هستند تا بیشترین استفاده را از مناظر داشته باشید.

10 نکته در ساخت تور مجازی

  1. از مسیر خارج شوید!

به یاد داشته باشید، اگر شما می توانید دوربین را ببینید، دوربین شما را خواهد دید! بنابراین مطمئن شوید که شما و مهمانانتان همگی در اتاق دیگری پنهان شده اید، ترجیحاً با در بسته برای جلوگیری از تصادف. آینه ها را فراموش نکنید، ممکن است فکر کنید که به درستی مخفی شده اید تا بعد از آن عکس گلوله خود را در یکی از آینه ها پیدا کنید! همچنین به سایه خود فکر کنید، اگر نمی‌توانید در اتاق دیگری پنهان شوید، مطمئن شوید که سایه شما روی زمین نیست که در تصویر نشان داده می‌شود.

  1. در عکاسی تور مجازی، خودنمایی کنید.

اگر برای ساخت تور مجازی از ملکی به صورت بیرونی عکس می‌گیرید، مطمئن شوید که دور از ملک بایستید تا اولین نمایش تمام ملک را در یک شات داشته باشد. اگر بیش از حد به درب ورودی نزدیک باشید، تنها چیزی که می بینید یک در است که مایه شرمساری است.

  1. عکاسی تور مجازی بدون کلوز آپ.

در ساخت تور مجازی دقت داشته باشید که تصاویر را خیلی نزدیک به اشیاء دیگر نسازید. اگر در اتاق هستید، مطمئن شوید که دوربین در وسط قرار دارد (نه به دیوار یا روی مبل) تا بیننده دید خوبی از اتاق داشته باشد و نیمی از مدت زمان را به دیوار خالی نگاه نکند. تور. اگر اتاق کوچک است، ممکن است دوربین را در بالای وسیله در وسط اتاق قرار دهید، مانند میز قهوه یا تخت. در یک اتاق کوچک نیز توصیه می شود هنگام عکس گرفتن درب را ببندید تا درب باز تمام فضای عکسبرداری شما را اشغال نکند.

  1. از آینه ها و قانون بازتاب برای تور مجازی آگاه باشید.

نه فقط انعکاس خودتان، بلکه انعکاس خود دوربین ممکن است در آینه نشان داده شود، بنابراین اگر آینه‌های زیادی وجود دارد، سعی کنید بدون نشان دادن دوربین در آینه، عکس بگیرید. این در مورد پنجره ها نیز مهم است، اگر پنجره های انعکاسی دارید، ممکن است انعکاس خود یا دوربین را ببینید، بنابراین همیشه یک عکس را دوبار انجام دهید!

 پس توصیه می کنیم از قانون بازتاب آگاه باشید و به توصیه های آن عمل کنید. 

بنابراین، اگر این 10 قانون ساده را دنبال کنید، نتیجه شما باید تورهای مجازی ملک کامل باشد! و به یاد داشته باشید که می‌توانید با دوربین ریکو تتا عکس‌های زیادی بگیرید، بنابراین اگر از نورپردازی مطمئن نیستید، از گرفتن تصاویر اضافی شک نکنید.

ترفندهای ساخت تور مجازی

می‌توانید با استفاده از تلفن یا رایانه لوحی خود، عکس واقعی را پیش‌نمایش کنید، بنابراین قبل از گرفتن عکس، نگاهی بیندازید که عکس چه شکلی است. آیا رنگ سفید زیادی در تصویر خود می بینید؟ سپس سرعت شاتر را کم کنید و ببینید که آیا این کار باعث بهتر شدن آن می شود یا خیر. اگر تصویری تیره‌تر باشد، همیشه ویرایش یک تصویر بعد از آن آسان‌تر است، ویرایش تصویری با نور زیاد در آن سخت‌تر است.

ما امیدواریم که این مطلب بتواند در ساخت تور مجازی به شما کمک کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.