فرش وينتيج ترك

توضيحاتي درباره كيفيت فرش

فرش وينتيج ترك

۱۶ بازديد

همواره نقش و نگار فرش ها نشان دهنده ي سبك و اقليم مكان توليد آن مي باشد. به عنوان مثال فرش هايي كه در مركز آن گل بزرگي نقش بسته است، معروف است به فرش هاي نقشه ي كاشان.

يكسري از فرش ها هستند كه داراي نقش و نگار منحصر به فردي هستند؛ حال اگر اين محصولات به صورت كهنه نما بافته شده باشند، به فرش وينتيج ترك معروف خواهند بود.

در ادامه ميخواهيم از يكي از انواع فرش وينتيج كاشان براي شما بگوييم كه توضيحات آن مي تواند به شما كمك كند.

فرش وينتيج ترك

فرش وينتيج ترك بيشتر به سبك مينيمال شباهت دارد. اين دسته از فرش ها داراي حداقل تراكم نقش و نگاري مي باشند. از طرفي ديگر ساده بودن و استفاده از اشكال منتظم از ديگر ويژگي هاي اين محصول به حساب مي آيد.

يكي از ويژگي هايي كه سبب مي شود فرش هاي كهنه نما از فرش هاي ديگر متمايز شوند، اين است كه در فرش هاي كهنه نما توزيع رنگ ها به گونه اي است، كه گويي در قسمتي از فرش رنگ ريشه ها رفته اند! يا اينكه فرش رنگ باخته است!

البته كه اين ويژگي بايستي در فرش وجود داشته باشد تا ماهيت آن كه فرش كهنه و قديمي مي باشد، براي افراد مسجل شود.فرش هاي وينتيج از جمله زيباترين و شكيل ترين فرش هايي هستند كه در چند سال اخير روانه ي بازار شده اند.

اين محصولات با توجه به اينكه اصالت فرش هاي ايراني را به خوبي نمايان مي كنند، به شدت مورد استقبال ايرانيان قرار گرفته اند. شما هم اگر به دنبال محصولي هستيد تا با بهره گيري از آن بتوانيد اصالت و هنر ايراني را به محل زندگي خود بياوريد، فرش وينتيج ترك مناسب ترين گزينه در اين زمينه به شمار مي آيد.

كافيست تا سري به گالري فرش هاي وينتيج مجموعه ي فرش اصل بزنيد. در گالري محصولات انبوهي از مدل ها را خواهيد ديد كه اين تنوع محصولات موجب سردرگمي شما خواهد شد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.